Μόλις βραδιάσει

O Ισίδωρος Παπαδάμου, σε μια απόπειρα επανασύνδεσης με τις ρίζες, χρησιμοποιεί στη μουσική του παλαιικές φόρμες που τις συνδυάζει με σύγχρονες, συγκρατώντας τις μέσα στα όρια του προσωπικού του ύφους και εντάσσοντάς τις στο σήμερα. Στη φωνητική ερμηνεία εμπνέεται από πρότυπα όπως ο Στράτος Παγιουμτζής, ο Γιάννης Κυριαζής, η Σωτηρία Μπέλλου κι ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης - προσπαθεί να κατευθύνει την ερμηνεία του σ' αυτή την περιοχή αισθητικής, γιατί τη θεωρεί αντιπροσωπευτικό καταστάλαγμα αστικής ελληνικής τραγουδιστικής τέχνης.

Χρησιμοποιεί τους ρυθμούς άλλοτε σε παραδεδομένα όρια και άλλοτε επεμβαίνει μέσα τους μέχρι σημείου αυθαιρεσίας, προσπαθώντας να καταδείξει ότι υπάρχει κι άλλη διέξοδος εκτός απ' τη μιμική αναπαραγωγή γνώριμων ήχων ή τη δουλική υποταγή στις επιταγές της εκάστοτε μουσικής μόδας και φτιάχνοντας ένα δίσκο με διαχρονικά τραγούδια που τα χαρακτηρίζει η ευαισθησία και η παρατηρητικότητα του δημιουργού τους, μακριά από τη γενικευμένη καψούρα που χρόνια τώρα μαστίζει το πανελλήνιο.
Μουσικοί όπως ο Μιχάλης Σιγανίδης στο κοντραμπάσο, ο Τάκης Κανέλλος στα κρουστά, ο Κυριάκος Γκουβέντας στο βιολί, ο Γιώργος Ταμκατζόγλου στην κιθάρα, η Αναστασία Παπαδάμου στο πιάνο, ο Ανδρέας Παπαδάμου στο μπουζούκι (χωρίς να ξεχνάμε τον ίδιο τον Ισίδωρο Παπαδάμου στο παραδοσιακό τρίχορδο μπουζούκι) συντελούν αποφασιστικά στο προσεγμένο και πανέμορφο μουσικό αποτέλεσμα.

1. Μόλις Βραδιάσει ... 4:47'
2. Μ' ένα γινάτι... 4:05'
3. Ο Καυγάς... 2:39'
4. Τα βράδια... 3:10'
5. Γι άλλη μια την έχασα... 2:37'
6. Παίξτε μακρυμάνικα... 2:25'
7. Οι χορδές δεν φθάνουν... 2:56'
8. Μάγισσα... 5:50'
9. Κρύφτηκε αγέρας... 3:29'
10. Τα μωρά... 3:46'
11. Φαντασία και chora... 4:41'
12. Έλα να πάμε όπου θες... 2:18'
13. Σηκώνω το τηλέφωνο... 4:06'

παίζουν:

Ισίδωρος Παπαδάμου, Μιχάλης Σιγανίδης, Τάκης Κανέλλος, Αναστασία Παπαδάδου, Γιώργος Ταμκατζόγλου, Ανδρέας Παπαδάμου

Ο δεύτερος προσωπικός δίσκος του Ισίδωρος Παπαδάμου που εκδόθηκε από την εταιρία ANO KATO RECORDS.

Τα οκτώ ερωτικά τραγούδια του δίσκου παρακολουθούν το πολυδουλεμένο αυτό θέμα στις διάφορες στιγμές και εντάσεις του προσπαθώντας και καταφέρνοντας να ξεφύγουν από τα γνωστά απειλητικά κλισέ. Ανάμεσά τους εντάσσονται και κάποια άλλα τραγούδια στοχαστικού χαρακτήρα. {nomultithumb}